Thursday 1 March 2012

kerana awak!

heyyo peeps. shina muncul nieh. hehe. dh lme ouh x uptodatebaby boo blog nieh. dh b'habuk dh nieh. hehee. .now mood ngah baek nak ngadap lappy. hehehe. 
korang x rindu shina kee? untg laa law ade yg rindu shina. hehe. b'gambir plak shina nieh kan. haha. jgn mara wokeyh korang. 

bdway shina nak tnye korang sehat? cm ane study? *yg maseh skolah* 

mood baek nak updte sebab nak story psl sme'one nieh.  firstly shina nak kap, shina x nak ape yg shina mimpi semlam jdik knytaan. cukup laa shina knal awak slame 3 blan gitu laa dan smpai wat kisah kitew t'gntung. knape eak, pdhal kitew knal awak x smpai 1/2 taon lgi taw. but kitew ssah nak lpekan awak. kenape awak? knape? knape? kitew nak lupekan awak. dah 2 bulan, but npe still cm nie? kitew x taw nk wt pee dh. kitew buntu wak. kitew nak sngt remove awak jaoh2 dlam life kitew. plak tuh smlm kitew nmpk orng yg same muke nan awak. tuh yg smpai t'mmpi2 tuh. seram. sumpah kitew dh x nk awak lgi tauk! 


after awak senyap cmtuh jee kan, ex kitew dtg alek wak. alaa. yg awak knal tuh laaa. dea muncul alek dlam life kitew. n dea nak kitew alek. but kitew x leh nak trime dea lagi smpai ckunk. pas ape yg dea dh wat n ape yg awak dh wat, kitew serik nak b'kpel2 sglee wak. kitew just angp smue nye kwan. 


maap aku bukan yg terbaek untuk korang semue. carik lah yg boleh wat korang bhgie, aku hepy tngok korang hepy, wlaupon korang penah lukekn aty aku! but tak peee. aku dah maap kn dah. 


#iHOPEyouHEPYwithYOURlifeBOY. :)