Saturday 16 November 2013

Its over? 😟

Hey. Good morning 🌍 and ❤️. Yeayyy. Fresh morning. But my heart totally cry. Hurm. Kenape jadi mcm ni? Hurm. Ni ke akhirnye sebuah kebahagian? Hurm. Swear, aku x snggup! X snggup nak lalui hari2 mendatang tanpa dia. Die la semangat aku. Die la yg bg aku dorongan semangat. Bangkit jatuh aku smue bersama die. X penah die tinggalkan aku lagi2 saat aku terjatuh dengan dugaan hidup. Kenape? Aku cube. Aku ada die dan cume die dihati tapi kenape? Kenapa masih adanya tanda tnya dihati die yg aku ada yg lain. Sdngkan slame ni die yg curang. Patotnye aku yg fikir bkan2 kat die. Tapi sebaliknye. Hurm. Aku happy dikatenye ada something yg aku nyorokkan! Aku x dee nak sorokkan pape dari die. Tapi entah laa. Mybee ade hikmah. Mungkin tuhan telah tulis yg aku bukan terbaik untuk nye. Hurm. Dengan sejujur jujurnye, hati aku menangis tanpa henti. Airmata jatuh bagaikan air hujan tanpa henti. Tapi kenapa die snggup buat ni smue kat aku? Ape lgi slah aku? Ape lgi yg tak puaskan hati ? Aku cube jadi yg terbaik untk kali kedua. Aku cuba segalanya. Aku tempoh berbagai dan bermacam dugaan selama 3 tahun kami bersama. Hurm. Tapi masih saja ade yg tidak memuaskan hati. Aku letih. Aku lemah. Tapi jujur, aku perlukan die. Die kekuatan aku. Hurm. Aku harap die faham ape yg aku lakukan. Bukan minta untuk ditinggalkan. Tapi bg aku sedikit masa untuk cube perbaiki cube menjadi kuat dengan dugaan yg akan mendatang. Aku perlukan die. πŸ’ͺπŸ™πŸ’‘πŸ‘«πŸ˜’πŸ˜­πŸ˜


Aku rindukan genggaman tangan tu. Aku rindukan senyuman gelak tawa manja cerita dari  tuan punye bdan. Tolong laa. Aku nak kan kite yg dulu. Aku x kuat tanpa kau. Aku lemah tanpa kau. Aku LEMAH! 😩 tolong laa faham! Aku sayangkan kau sampai akhir nafas aku. Itu yg aku pegang slame ni. πŸ’Ÿ