Tuesday 19 August 2014

Think positif πŸ‘

Jam menunjukkan 5:36 am and i'm still awake. Hurm. Nyesal tido awal tadi. Urghhh. Tngok laa akibatnye ksrng. Haish haish. Pulak tu pepagi buta dtg ya maslah. Ok hadapinya dgn tng. Malas sbnrnye nak bsar cite. Aku paling2 tak boleh tido bile ade mslah. Lagi2 bile ngan si buah hati. Hurm hurm. 😒 tapi ntah knape aku sndiri pelik bgan diri aku. Kenape? Sbb aku rasa diri aku lain skrng. Aku rasa mungkin ini smue sebab umur aku nak jejak 2 kot. Huhuhuhu. 😁 kenangan mendewasakan sikap aku. Bile fikir balik bnde yg berlalu mcm sedih pon ade. And aku always try untk perbaiki smue ni. Biar orng nk ckp aku dh ludah jilat balik or what tapi aku memikirkn bende positif. Hanya aku dan Tuhan saja tau. Hanya die maha mengetahui. Hurm. Aku berusaha perbaiki dan ia yg menentukan jalan hidup aku dgn corak yg bgaimana. Hari demi hari, pengajaran mematangkan otak aku dan membuat aku semakin dewasa. Aku harap aku dpt buat yg terbaik untk life aku sendiri. Dan sesungguhnya aku amat merindui 'Mrs.Young' and '3J1P' πŸ˜’πŸ˜­πŸ’‹ 

So good morning semua πŸ‘‹πŸ‘‹