Saturday 16 April 2016

SA kuasa 2 πŸ‘­

16/4/2016 
Yeayyyyy the end of our dip! πŸŽ‰πŸŽŠ Tapi tapi.... 

Kau baru je pegi aku dah melalak. Hurm. Cengeng nya aku. πŸ˜‚ tepat jam 4 petang parents kau amek kau. Hurm. Sedihnya hati nak pisah dengan kau wahai sahabat. Aku cuba untuk gembira depan kau. Tapi tahukah engkau, aku orang paling sedih bila hari yg kita tunggu sudah hampir. Hujan seakan memahami aku. Turun dengan lebat selebat airmata aku. 😭 aku redha. Setiap pertemuan akan datangnya perpisahan. 


Bende ni? Ni satu nota yg kau tulis untuk aku sblom kau pegi tinggalkan aku. Unexpected thing. Kau tau tak, aku buat note jugak untuk kau. Aku harap nanti kau jumpa kau baca ok. Ayat seakan sama seperti yang aku tulis pada kau. Soalah ini jawapan yg dibalas. Hurm. Knape kita slalu sama mcm ni? 

Hari tu kite gado, kite heart to heart. Lepastu kau cakap kau solat hajat untuk baik dengan aku. Same goes like me. I do it too. 😭😭 ya Allah! Ade ke lepas ni aku jumpa sahabat seperti kau? Yang tegur aku tentang aurat? Yang tegur aku mengenai agama? Yang nak bawak aku ke syurga? In sha Allah aku akan ingat pesan kau. ☺️ 

Ntah bile aku dapat jumpa kau? Mesti aku akan rindukan semuanya tentang kau. Semua tentang kite. Kau kawan pegi class aku, roomate, blaja sesama and everything kite buat sesama. How i will miss it wey!!! 😫😫 

Tcare sahabat. Yang pasti aku akan simpan smuenya tentang kite diam diam dalam hati aku. Kau kenangan terindah yang pernah hadir dalam hidup aku. 
 


Friend till jannah πŸ‘­