Friday 21 December 2012

ATTENTION! ATTENTION PLEASE!

ASSALAMUALAIKUM :) 

ehem ehem. nak buat pembetulan nieh. heheh. malu sebenarnye *nada gedik* 
act, aku dengan dia dengan rasminye bersatu pada 20.12.2012. hoho. yang 12.12.12 tuh tarikh perancangan je. hehe. so now saya jadi milik die taw. hehe. tu laa x couple tapi mcm couple, kan dah confuse. heheh. semalam die lamar aku yang x pernah dibuat orang. ade kee patut dia lamar aku mase atas moto. tengah jalan2 plak tuh. haha. nampak tak yang kiteorang sebati dengan motor. hehe. :) 

for my dear : i want you to know, i very thankful coz you still be mine. and banyak mane rintangan kite. ALHAMDULILLAH! kite masih bersatu lagi smpai sekarang. selama 2 tahun kite kenal ni mcm2 dah kite lalui. air mata i dah x terkire dh yg jatuh. mcm rasa tiap2 hari nak nges. rase mcm x boleh ade slah skit, hati ni cpat sngt tersentuh. i pon x taw laa knape. ish. tapi. awak sabar layan saya kan syg. thankz slame ni byak beri dugaan kat sye. dengan dugaan yg awak bg tuh, sye semakin tabah and sabar dengan ape yg jadi dlam khidupan sharian saye. saye harap kite saling melengkapi kekosongan n kekurangan yang ada antara kite b'dua ea sayang. :)

*euwwww kaki die buruk :P haha 




MUHAMMAD SAIFUL BAHARI


SHIFAA AINA