Wednesday 19 December 2012

get back ?


heyyo. dah lame x melawat ini dairy. ohooo. dairy, do you know i really miss you. maap bukan nye lupe diri tapi kite baru ingat kat awak. hehe. :)
banyak sangat cerita. and i want do know know this month is december right? and so many moment i got in this month. whaa. it great right? and now i want tell the world this good news 

1st moment

i want do you know the teletubbies gang is get back like once. this is really. i don't lie you. trust me and i can show the evidence. hehe. x sia2 pon slame ni usaha aku dengan jalwa untuk baik kan korang.  ALHAMDULILLAH, i think god is love our friendship. i hope we will remain until jannah. AMIN. =)



2nd moment :

dulu aku penah sayang dia and aku pon pernah benci die sebab die tipu aku. and aku lost contact bbrape bulan dengan die. dan dengan pantas masa berlalu dia kembali lagi dan menjadi kawan baik aku untuk seketika. dlam persahabtan kami muncul balik rasa sayang aku kat die and we are love each other. hampir stahun dia tunggu untuk aku jadi milik die. kini, we are a pair of couple. mcm x percaya die tunggu tarikh 12.12 untuk couple dengan aku. salah satu sebab inilah tarikh couple aku dengan dia sebelum ni. dan kini aku sudah pun menjadi milik die. cume belum yg sah lagi la. i hope we can care our relationship ang make our wishful thinking become visible. =) 

*sorry aku serabai time ni, main ujan la katekan 

this is the great moment that i want to story at you, stalker. bye bye. XOXO =)