Sunday 26 January 2014

Hye ✌️

Hye blogger. Alhamdulillah semakin bahagia dengan keluarga tercinta, kekasih tersayang dan rakan yang sentiase menggembirakan. πŸ‘ͺπŸ’πŸ‘­

Tetibe terasa nak meluahkan. Huhu πŸ’“

Just nak story je. Aku bukan kawan yg suke jatuhkan kawan aku sendiri. Aku x takut tak ade kawan smpai snggup jatuhkan kawan sendiri semata untuk kepentingan diri sendiri. Tahun baru? Tapi masih ada cerita lama yg menyakitkan terungkai. Aku cume sedih. Knape snggup kawan aku dari aku darjah 5 smpai masuk u pon sesame boleh buat aku mcm ni. Aku tak habis fikir. Serious mcm x percaya. Hurm. Disebabkan orng2 mcm ni masih ade dkat dgn aku. Better aku buang smuenye dan lupekan anggp tak pernah wujud manusia sebegini dlam hidup aku. So alang2 aku tau cite mcm ni better aku remove cepat2 bg hati tak sakit lgi. Tapi ingt aku x pernah berdendam ngan sesape pon. Cume better aku jauhkan diri dari orng mcm ni. Tapi yg penting kekasih hati aku sentiasa ada dgn aku walau musnah hidup aku dgn irng sebegini. That's why sejak kene mcm tu, kekasih hati aku lebih penting dari kawan2. So the last, that sesape yg sudi kawan ngan aku sebelum ni. Maap aku terpakse remove kau orng dlam hidup aku. Alhamdulillah aku bahagia tanpa sakit jiwa dan raga. ❤️πŸ˜‚πŸ‘πŸ’¬