Wednesday 1 January 2014

New Year 2014 πŸŽŠπŸŽ‰

Hye all. HAPPY NEW YEAR. Sorry late wish. Hehehe. Asal nak updte je mesti melencong. Ok kali ni baru btol2 dpt update. 

Cepatnye masa tu berlalu kan. Rasa mcm sekelip mate dh new year. Nmg x terungkp kenangan 2013. Terlalu bnyak kenangan pahit manis jatuh dan bangun aku pada tahun lepas. Hurm. Pada tahun 2013 laa baru aku knal mane kawan aku dan mane sahabat aku. Sahabat x semestinye bercuti bersama-sama tapi cukup dengan kata2 semangat saat aku jatuh. Itu yg penting bagi aku. Even x pnah jumpe and just text. Itu dh cukup bg aku untk aku tau mane satu hargai aku dan mane satu yg ada saat aku bangkit. Sejak ape yg berlaku, aku jadi takut untuk mmpercayai manusia. Mmg btol orng ckp, dunia skrng hanya enjoy dan enjoy smpai kawan sendiri pon snggup dikhianati kerana takut diri sendiri tiada kawan yg akan mendampingi. Tapi aku redha. Pass is pass. And now new year i try to forget all. And x sngke rmai yg ade dan faham aku saat2 mcm ni. Especially si heartbeat and exclassmate LKJ. Thankz guys. I'm appriciate it. And very thankful ok. So now new year, and start the new dream and new life. My 2013 berakhir dengan sedih dan munculnya 2014 bermulanya kegembiraan. Amin. Aku harap ini amue berterusan. Thankz 2013 banyak bagi kenangan yg tak mudah untuk aku lupakan. Tak lupe jugak. Bye bye 3J1P. I try to forget all about us. πŸ‘­πŸ˜„✌️πŸ‘«πŸ‘«πŸ‘«πŸ’‹πŸŽ‰πŸŽ‹πŸ‘Έ








  
Thankz all to make me happy and smile like before. Love you πŸ’‹❤️