Tuesday 3 June 2014

REDHA

Dengan bertemankan bantak yang berbentuk 'hati' berwarna merah yg kau hadiahkan kat aku untuk tidur malam ni, setiap kali peluk bende ni airmata aku mengalir. Kenape? Sbb aku rindukan kau yg dulu. Hati aku tertanya ape kau tgah buat skrng ni? Kau kat mane? Kau dh makan? Kau keje tak esok? Kau sihat tak? Semue ni bnde wajib yg aku slalu tanya kat kau. Knape aku terluka dalam diam? Knape aku menangis dalam gelap? Hurm. X pee laa. Mungkin kau nmpk silap aku. Cre layanan aku jat kau. Tapi kau tau aku sungguh kecewa dengan sikap kau. Knape? Tepuk dada tnya hati. Aku perlukan kau. Tak dinafikan. Aku sangat perlukan kay dalam hidup aku. Tapi jika ditakdirkan yg kau bukan milik aku, aku redha. Tapi sukar ade yg menggantikan posisi kau dalam hati aku. Posisi kau dlam hati aku tak dapat ditandingi oleh lelaki lain. Hurm. Aku sentiase mendoakan kebaikan untuk kau dari jauh. Aku doakan kau bahagia. Aku? Biarkan aku menyimpan seribu satu juta sebab dengan smue ni. Selamat malam 😂💕