Saturday 12 September 2015

Terkilan πŸ˜“

Ya Allah sakitnya dada dengan ape yg berlaku. Sungguh tak percaya. Serious tak caya. But its reality. Hurm. Nak tak nak kene terima even hati tak rela. Sedih dan sbgainya. Mungkin kau akan jadi masa silam aku. Aku sedang sedaya upaya mengumpul kekuatan untuk hadap semua ni. 

Mungkin pada mata kau. Senang sngt nak dptkn bnde tu. mudah dengan sekelip mata mungkin. Sumpah kecewa sumpah sedih. Aku cuba bahagiakn kau. Aku cuba capai ape yg kau nak. Tapi tak sangka kau mmg orng yg tak reti menghargai. Aku kecewa, nyesal pon kekadang ade. Kau tak jauh beza mcm lelaki lain. Hurm. 

bila jadi mcm ni. Tetibe teringt kat arwah. Hurm. Susah nk dpt penganti mcm arwah yg sabar dan terlalu tabah hadap aku. Hurm. Kalau arwah masih ade, mungkin beruntung perempuan yg dicintai arwah. Hurm. 😌 

Tak apa ini mungkin dugaan dan cabaran yg aku kene lalui. Hurm. Buat pengajran untuk aku. Jgn jadi pemurah sngt even sayang ke half of life ke ape ke. No need lepas ni. 

Terima kasih atas cacian dan hinaan kau. Mungkin ini jadi motivasi untuk aku! Aku kene kuat hadap smue ni. Tak boleh cengeng. Hidup bersendiri berdikari. Tak apa. Allah tu slalu ade dgn hambanya. Aku pegang kata kata ni. Aku still ade abah ibu. Hurm. 

Semoga aku jadi seorang yang tabah dan kuat untuk harungi ujian yang lagi penuh mencabar yang akan tiba. *lap airmata* πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼