Wednesday 7 September 2016

3J1P are backkkkkk‼️‼️

After 3 years tak bertegur. Terus lost contact mcm tu jee. And finally we're back againnnnnn. Alhamdulillah Alhamdulillah syukur sangat. Yess i rindu, rindu segala kenakalan kita masa sekolah. Aku ingat aku akan terus kehilangan korang. Tapii ya Allah i wanna cry. Macam tak percaya boleh baik semula. I wish lepas ni tak ada gegaduh tak ada dah semua tu. Dah besarkan memasing. But i still wanna be teen with you all. Please jangan macam sisto sisto sangat. Heheh. May Allah bless our friendship 3J1P. 👭👭 
2013 : 

2016 : 

Thank you jaja for all your effort nak jumpakan aku dengan jalwa and pieka. Ye aku tau kau pon sayangkan persahabatan kita kan. Thats why aku bile gaduh dengan kau, tak pernah lama. Padahal mulanya gaduh aku dengan kau. Tapi tak tau kenapa dengan jalwa and pieka jadi mangsa tak bertegur. Thanks again ja for all of this. 💋 

Not forget to my natasha. Thank you bagi i advice bagi i kekuatan untuk tempoh untuk think positive supaya berbaik dengan my childhood friend. Even baru berapa tahun kenal. Tapi you're the best ever girl that i have. Tak sanggup kehilangan kau dalam hidup aku. Kau kekuatan aku selain family dan epul tau. Ingat tu. I always love you my natasha. 😍 

And nowww yeayyyyyy to me. I have the bestfriend that can accept who i am, i have the real bestfriend,girlfriends,bestbooo ever. Thank Allah you lets me know the person who really appriciate me in our relationship. I takut kehilangan korang. I takut. I sayang you allll sangat. Please stay with me until i die ok. I HAVE MRS YOUNG & 3J1P. 👭👭

MRS YOUNG : 

3J1P :